دیـدنی ها و خواندنـی های جـالب
عکس و مطالب جالب روزانه

به رفیقم زنگ زدم میگم کجایی؟

میگه: امروز ولنتاینه دارم کادو میخرم.

گفتم: شیطون نگفته بودی حالا با کی آشنا شدی؟

گفت: با هیچکس.

گفتم: پس واسه کی داری کادو میخری؟

گفت: برای مادرم. عشق من مادرمه…

 

اس ام اس روز عشق, اس ام اس جدید ولنتاین 92,

ﺍﯼ ﮐﺴﺎﻧﯿﮑﻪ ﺍﻣﺴﺎﻝ ﻭﻟﻨﺘﺎﯾﻦ هیشکیو ﻧﺪﺍﺭﯾﻦ
من پذیرای کادوهای شما هستم صرفا جهت ثواب
کور شم اگه جز ثواب نیت پلیده دیگه ای داشته باشم

اس ام اس روز عشق, اس ام اس جدید ولنتاین 92,

دلم همچون آسمان، پر از ابرهای بارانیست
ای کاش دلم امشب بگرید، شاید که بغض عشق در چشمانم بشکند



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 25 بهمن 1392برچسب:اس ام اس ولنتاین,
ارسال توسط nazanin

 fun1174 جدیدترین عکس های نیوشا ضیغمی

 جدیدترین عکس های نیوشا ضیغمی



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 بهمن 1392برچسب:نیوشا ضیغمی,
ارسال توسط nazanin

mo11875 کیف مجلسی برند Marchesa

برند مارکزا که اغلب به اشتباه مارچزا تلفظ می شود، برندی درجه یک در حوزه پوشاک زنانه است که در سال 2004 توسط جورجینا چپمن و کرن کریگ تأسیس شد. بانوان بازیگر هالیوودی زیادی این برند را می پسندند و پیراهن های مجلسی آن را برای فرش قرمز فیلم هایشان انتخاب می کنند.

از میان آنان می توان به پنلوپه کروز، بلیک لایولی، جنیفر لوپز، کیت هادسون، کامرون دیاز، سلنا گومز، هالی بری، لیتون میستر، ریحانا، ایوا لونگوریا، تیلور سوئیفت، مایلی سایرس، اما واتسون، اولیویا وایلد، کریستن استوارت و هیلی استاینفلد اشاره کرد. ساندرا بولاک نیز مراسم اسکار 2010 که جایزه بهترین بازیگر زن را برد، پیراهن مارکزا پوشیده بود.

این کمپانی کلکسیون کوتور و همچنین کلکسیون پخش به نام Notte by Marchesa را دارا می باشد. اخیراً مارکزا خط تولید کیف دستی، لباس عروس و ظروف غذاخوری را نیز راه اندازی کرده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 20 بهمن 1392برچسب:کیف,
ارسال توسط nazanin

k350 کاریکاتور عیدی دولت به مردم!




تاریخ: دو شنبه 19 بهمن 1392برچسب:کاریکاتور,
ارسال توسط nazanin

123 مدل آرایش متفاوت از چشم

مدل آرایش متفاوت از چشم

218 مدل آرایش متفاوت از چشم



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 18 بهمن 1392برچسب:آرایش چشم,
ارسال توسط nazanin
178640 درمانی فوری برای مقابله با جوش های قبل از میهمانی
اگر از مدت ها پیش به یک مهمانی دعوت شده اید و مشغول آماده شدن هستید اما ناگهان متوجه یک جوش بزرگ و متورم در صورت خود می شوید آنگاه چه خواهید کرد؟
سشوار نه تنها به موها آسیب وارد می کند بلکه برخورد صورت با باد داغ آن موجب بسته شدن منافذ پوست خواهد شد.
بررسی ها نشان می دهند،هنگام خشک کردن موها از باد نیمه گرم آن استفاده کنید که نه موهایتان بسوزد و نه جوش بزنید.
گفتنی است،برای درمان فوری جوش ها می توانید یک قطره استریل چشمی را روی یک بند انگشت بریزید و این ترکیب را روی جوش بگذارید.

قبل از مهمانی موهایتان را کم سشوار کنید تا باد گرم ان موجب پیر نشاندادن پوست شما نشود.




تاریخ: دو شنبه 17 بهمن 1392برچسب:سلامتی پوست,
ارسال توسط nazanin
به نقل از باشگاه خبرنگاران، مواد آرایشی، دست کاری کردن جوشها، هوای آلوده و رژیم غذایی نادرست از اصلی ترین عوامل بروز “جوش” و لک در صورت به شمار می‌آید که خوشمزه‌ترین داروها برای برطرف کردن آنها توت‌فرنگی، نارنگی و میوه‌های دارای ویتامین ‌C است.
گفتنی است، پرتقال از میوه‌هایی است که به دلیل اسید بالایی که دارد می‌تواند عفونت ها را در بدن از بین ببرد و به عنوان یک “کپسول آنتی بیوتیک” عفونت ها، جوش و لکه‌های پوستی را نابود کند.
بررسی ها نشان می‌دهند، حتی ماساژ پوست با میوه‌ها و پوست میوه‌هایی که حاوی “ویتامین ‌C “بالایی هستند باعث می‌شوند این دردها تسکین یابند.
نتایج مطالعات نشان می‌دهند، دانشمندان با انجام آزمایش روی تعداد زیادی از افرادی که از بیماریهای پوستی رنج می‌بردند دریافتند خواب کافی و خوردن میوه‌هایی نظیر پرتقال قبل از خواب باعث می‌شود تا بعد از خواب پوست از “شفافیت “کافی برخوردار باشد و از لکه‌ها و جوشها به میزان زیادی کاسته شده باشد.


ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 16 بهمن 1392برچسب:سلامتی پوست,
ارسال توسط nazanin
chocolate برای محافظت از مغز، شکلات بخورید
این ماده ارزشمند موجود در شکلات تلخ قادر است در هنگام سکته با تقویت سیگنال های مغزی، تا حد زیادی سلول های عصبی را محافظت نماید.

تحقیقات انجام شده در انگلستان نشان می دهند اپی‌کاتچین موجود در شکلات‌های تلخ با تحریک مکانیسم‌های حفاظتی در مغز، از سلول‌های عصبی محافظت کرده و در هنگام سکته مغزی نیز میزان آسیب‌های وارد شده به مغز را کاهش می دهد. در حقیقت این ماده ارزشمند موجود در شکلات تلخ قادر است در هنگام سکته با تقویت سیگنال های مغزی، تا حد زیادی سلول های عصبی را محافظت نماید.

برای انجام این مطالعه، محققان به تعدادی موش دوز بسیار پایینی از اپی کاتچین (که به طور طبیعی در شکلات تلخ یافت می شود) دادند. 90 دقیقه بعد با قطع موقت جریان خون در مغز موش ها باعث شدند، حالتی شبیه به سکته مغزی در موش‌ها شکل بگیرد. نتایج نشان داد آسیب مغزی در موش‌هایی که پیش از آغاز آزمایش اپی‌کاتچین دریافت کرده‌اند، به مراتب کمتر از موش‌های دیگر بود. یافته ها حاکی از این است که اثر اپی کاتچین غیرمستقیم است و مسیرهای حفاظتی‌ موجود در سلول‌های عصبی مغز را تحریک می کند.

متخصصان امیدوارند بتوانند از این ماده برای کاهش عوارض سکته مغزی، پیشگیری از آلزایمر و اختلالات حافظه در دوره سالمندی استفاده کنند.




تاریخ: دو شنبه 15 بهمن 1392برچسب:شکلات,
ارسال توسط nazanin

112 شکلات تیره این خوراکی خوشمزه پوست تان را زیباتر می کند!

شکلات تیره وتاثیر آن بر پوست

این خوراکی خوشمزه حاوی ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها است که در تغذیه پوست ما کمک می کند . برای توضیح بیشتر در اینجا ۵ دلیل اینکه چرا شکلات برای پوست خوب است را بیان می کنیم .

چه کسی شکلات  دوست ندارد؟  این مسئله متفاوت است اگر شما در مورد به دست آوردن کالری نگران هستید مطمئنا دوست ندارید که شکلات بخورید ، اما در غیر این صورت ، شکلات  معمولی دارای مقدار زیادی قند و کالری ، شکلات تیره کاکائو و شکر کمتری  دارد ، از این رو گزینه بهتری است . اما جدا از طعم و مزه جالب آن ، آیا می دانستید ، شکلات تیره نیز برای پوست بسیار منفعت دارد؟ شکلات حاوی ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها است که در تغذیه پوست ما کمک می کند . برای توضیح بیشتر در اینجا ۵ دلیل اینکه  چرا شکلات برای پوست خوب است را بیان می کنیم .



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:شکلات,
ارسال توسط nazanin

احساساتی ترین مردمان دنیا کدامند؟

http://goonagoon-groups.com/


 

راضی ترین، خوشحال ترین، عاطفی ترین و ... هر کدام از این صفت ها را برای مردم کدام کشورها می توان به کار برد؟ محققان به این سوال پاسخ داده اند.

چهار سال پیش بود که مطرح ترین موسسه نظر سنجی جهان، اولین قدم را برای اندازه گیری شادی مردم جهان برداشت. موسسه گالوپ از سال 2009، از مردم 150 کشور جهان خواست تجربه احساسی روزانه شان را بیان کنند تا احساسات مثبت و منفی را که آدم های کشورهای مختلف جهان، هر روز با آن روبرو می شوند، بررسی کند؛ برای مثال از مردم کشورهای مختلف پرسیده می شد که «آیا دیروز حسابی لبخند زده و یا خندیده اید؟» و پاسخ «بله» به چنین سوالی، خبر از عاطفی تر بودن آنها می داد.


ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

در یکی از محله‌های مرکزی شهر پاریس، دیواری پهن وجود دارد که از سرامیک‌ هایی لاجوردی را پوشیده شده است و روی آن به ۳۰۰ زبان زنده دنیا بیش از هزار بار به رنگی سپید نوشته شده است: “دوستت دارم”.

سهم ما ایرانی‌ها هم، دو تا از آن دوستت دارم‌هاست که یکی از آنها بالای دیوار قرار گرفته است و دیگری تقریبا در مرکزش.

دوستت دارم‌های ایرانی جای خوبی قرار گرفته‌اند و چشم هر گردشگری دست‌کم یک بار آنها را می‌بیند، شاید به این دلیل که خط ایرانی زیباست، شاید هم به این خاطر که ما ایرانی‌ها به عاشقی معروفیم. ما عشق را نسل به نسل در روح یادگاری‌های‌مان دمیده‌ایم. شاید اگر عشق نبود، هنرهایمان هیچوقت ماندگار نمی‌شد.

کلمه دوستت دارم به 300 زبان زنده دنیا



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 9 بهمن 1392برچسب:کلمه دوستت دارم,
ارسال توسط nazanin