دیـدنی ها و خواندنـی های جـالب
عکس و مطالب جالب روزانه

پس از اعلام نام مامور ویژه ای که در عملیات سری ماه مارس سال 2011 نیروهای ویژه آمریکایی در ابیت آباد پاکستان، به سمت بن لادن شلیک کرده و او را کشته بود، دیگر اعضای تیم کماندویی ماموریت ویژه کشتن بن لادن ( رهبر سابق القاعده) ناراحتی خود را از این اقدام او اعلام کرده اند.

خبرگزاری آسوشیتد پرس گزارش داد؛ روز گذشته روزنامه واشنگتن پست آمریکا نام  "رابرت اونیل" کماندو نیروی دریایی آمریکا را به عنوان قاتل اسامه بن لادن در ویلای مخفی اش در ابیت آباد پاکستان اعلام کرد.

اعلام نام او در حالی است که تا کنون و در 3 سال گذشته نام ماموران ویژه ای که در آن عملیات سری شرکت کرده بودند، بنا به دلایل امنیتی افشا نشده بود.

من «اسامه بن لادن» را کشتم! +عکس



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 16 آبان 1393برچسب:,
ارسال توسط nazanin

برد پیت و آنجلینا جولی سرانجام در یک مراسم خصوصی در کلیسای کوچکی در فرانسه واقع در زمین های ملک ییلاقی شان به نام میروال ازدواج کردند.

 به گزارش پرشین وی در این مراسم که روز شنبه برگزار شد تنها 22 نفر از جمله شش فرزندشان و خود برد 50 ساله و آنجلینا 39 ساله حضور داشتند. به گفته یک منبع به وب سایت خبری E، این بازیگر مشهور هالیوودی با یک لباس عروس سفید سنتی ساده و بلند از جنس ابریشم و تور در کلیسا حاضر شد.

ازدواج برد پیت و آنجلینا جولی و جزئیات مراسمشان

برد پیت هنگام شرکت در عکسبرداری برای جدیدترین فیلمش حلقه ازدواج در دستش دیده شد



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 12 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط nazanin

آرایش یک تیغ دو لبه است، اگر از آن درست استفاده کنید جوان و شاداب به نظر می‌رسید و اگر بد، به راحتی چند سال به سن‌تان اضافه خواهد کرد. آیا آرایش شما برای‌تان مناسب است یا چهره شما را نسبت به سن‌تان پیرتر نشان می‌دهد؟

در اینجا به ۱۰ اشتباهی که چهره شما را پیر تر نشان می‌دهد اشاره می‌کنیم تا میانبری برای انتخاب رنگ آرایش شما شود و چهره‌ جوان و سرزنده‌تری داشته باشید.

اشتباه شماره ۱:

استفاده زیاد یا عدم استفاده از کرم پودر

ممکن است فکر کنید هرچه پیرتر می‌شوید باید بیشتر آرایش کنید تا جوان‌تر به نظر برسید ولی عکس این مطلب صحیح است. البته اگر فقط یک آیتم باشد که باید حتما از آن استفاده کنید همان کرم پودر است. کرم پودر باعث می‌شود که چین و چروک‌ها و روزنه‌های پوست مخفی شوند. البته استفاده از کرم پودر با ضخامت زیاد باعث می‌شود که خط و خطوطی روی صورت ایجاد شود و درخشندگی پوست را کم کند. فقط در قسمت‌هایی که لازم است از آن استفاده کنید تا رنگ شفاف صورت حفظ شود. لازم نیست تا هر سانتی‌متر از پوست را با آن بپوشانید. هنگام خرید کرم پودر از تهیه محصولاتی که روی آنها واژه‌های “Matte” به معنی مات، “Velvet” یعنی نرم و “long wearing” به معنی ماندگاری بالا پرهیز کنید. برای پوست‌های چرب بهتر است از نمونه‌های پودری استفاده کنید و برای پوست‌های خشک نوع کِرِمی پیشنهاد می‌شود. روی پوست‌های خشک معمولا کرم پودر به صورت تکه تکه به نظر می‌رسد و تغییر رنگ را بیشتر نشان می‌دهد، اگر پوست خشکی دارید سعی کنید قبل از آرایش ابتداصورت تان را شسته و از مرطوب کننده استفاده کنید تا کرم پودر روی صورت‌تان لایه لایه نشود.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 3 شهريور 1393برچسب:حفظ جوانی , جوان ماندن,
ارسال توسط nazanin

«خط اخم عمیقی در فاصله دو ابرو دارم. با بوتاکس برطرف نشد. پیشنهاد تزریق ژل دادند ولی عوارضش را نمی دانم...»

خصوصیات فیزیکی مثل نوع کمان ابرو، ابروهای غیرقرینه، افتادگی ابرو یا تقاطع ابرو با قوس فوقانی استخوان حدقه و میزان توده عضلانی موجود در افراد مختلف متفاوت است و این عوامل در تعیین میزان مناسب و محل های تزریق بوتاکس بسیار مهم  هستند. دانستن این نکته ها باعث می شود تزریق بوتاکس موفق یا ناموفق و غیرموثر شود. البته در صورتی که خط اخم عمیق باشد، ممکن است با تزریق بوتاکس کاملا باز نشود و در شیار باقیمانده نیاز به تزریق ژل است. پرکننده ها نتایج فوری دارند و براساس نوع پرکننده مورداستفاده، ماندگاری آنها با هم فرق دارد و همچنین میزان ماندگاری با توجه به خصوصیت پوست هرکس متفاوت است.

بهتر است از به کار بردن محصولات یا مواد با ماندگاری دائم یا بسیار طولانی به علت عوارضی مانند ایجاد توده های سفت گرانولومی  خودداری کرد. تزریق ژل برای از بین بردن خط اخم، صاف کردن چین های عمیق دو طرف دهان، برجسته کردن گونه و حجم دادن به لب است و در حال حاضر بهترین روش در سراسر دنیا تزریق ژل های هیالورونیک است. مدت ماندگاری این ژل ها معمولا 6 تا 9 ماه است و سپس جذب می شوند. این ژل ها نیازی به تست حساسیت ندارند و آلرژی ایجاد نمی کنند و در زیر پوست حرکت و ریزش ندارند.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 3 تير 1393برچسب:بوتاکس , تزریق ژل , رفع خط اخم,
ارسال توسط nazanin

وازلين كه به عنوان يكي از اجزاي اصلي زيبايي شناخته مي شود، يكي از لوازم ضروري كيف لوازم آرايش به شما مي آيد. وازلين با قيمت مناسبي كه دارد، داراي كاربردهاي زيبايي زيادي نيز هست از جمله:

مراقبت و زيبايي لب ها:


براي داشتن لب هاي سالم، وازلين براي مرطوب نگه داشتن و تسكين دادن به لب هاي ترك خورده بسيار مناسب عمل مي كند.

ترك هاي پوست شكم:


در طي دوران بارداري ظهور ترك هاي پوست شكم بسيار شايع است كه مي توان با نرم كردن پوست با وازلين، اين ترك ها را به حداقل رساند. پس از زايمان نيز ماساژ پوست شكم با وازلين مي تواند، جاي ترك ها را هر چه بهتر درمان كند.

مرطوب كردن پوست:


سال هاست كه وازلين براي آبرساني و نرم كردن پوست خشك دست و پاها به كار مي رود. به پوست دست و پاي خود وازلين بزنيد و حداقل ۲۰ دقيقه پس از آن دستكش و جوراب بپوشيد تا وازلين به خوبي جذب بشود و پوست را نرم، صاف و زيبا كند. استفاده از وازلين پس از حمام نيز پوست را نرم مي كند.




ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 خرداد 1393برچسب:وازلین , کرم , پوست , زیبا , نرم,
ارسال توسط nazanin

سفید کردن دندان در منزل, آب اكسیژنه

همه آنچه که برای سفید کردن دندانهایتان نیاز دارید محصولات خانگی ساده ای هستند که بسادگی یافت می شوند.

پولی که با دست خود بسختی بدست آورده اید را صرف خرید سفید کننده های گوناگون از داروخانه نکنید! میتوانید بصورت کاملاً رایگان همان نتایج را در خانه حاصل نمایید! پول خود در کلینیکهای گرانقیمت برای سفید کردن دندانهایتان خرج نکنید! می توانید با موادی که احتمالاً هم اکنون در جعبه داروها و کابینت آشپزخانه تان موجود است اقدام به سفید کردن دندانهایتان نمایید.

خودتان را با ژلهای مخصوصی که مجبورید روی دندانهایتان نگه دارید اذیت نکنید. از خرید دهان شویه های مربوط به افراد سیگاری صرفه نظر کنید! شما به همه آنچه که برای درخشان و سفید کردن دندانهایتان نیاز دارید هم اینک در خانه دسترسی دارید. به یاد داشته باشید که این دستورالعمل ساده و کارا می باشد.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 5 خرداد 1393برچسب:دندان,
ارسال توسط nazanin

بعضی از افراد از لاغر بودن صورت خود ناراضی هستند اگر دچار بیماری زمینه ای نظیر؛  دیابت ؛ اختلال غده تیرویید ؛  بی اشتهایی عصبی ؛ اضطراب و افسردگی نیستید و از چهره ای باریک و کشیده ( به اصطلاح گونه – تو- خالی )به طور ژنتیکی و سرشتی برخوردارید و برجستگی گونه ها می خواهید… ،  به توصیه های زیر عمل نمایید:
آب هویج همراه با شکر و نارگیل صبحها بنوشید.

آب معدنی روزانه ۶ لیوان به دفعات مختلفی در طول شبانه روز بنوشید.

زیاده روی در حرف زدن و صحبت نکنید.

شیر موز ، فندق ، پسته و کشمش  بعد از ناهار  مصرف نمایید

روزانه ۱-۲ کیلومتر پیاده بروید و نرمش های سبک انجام دهید.

استرس و فشارهای عصبی را از خود دور کنید .

از بالش خواب  بلند و نامناسب استفاده نکنید .

اگر مبتلا به یبوست هستید با کاهو و روغن زیتون تحت مداوا قرار دهید.

ماساژ صورت با كرم گونه گذار مروارید با تکنیک صحیح

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

گریم در آرایش استفاده از تکنیک های سایه روشن برای تاکید بر ویژگی های طبیعی چهره و برجسته سازی زیبایی هاست. می توانید به راحتی آن را یاد بگیرید و با کمی دقت با توجه به چهره خود آنرا اجرا کنید.



طبق نظر آرایشگر حرفه ای لس آنجلس Brande Bytheway، قسمت اصلی آرایش، برجسته سازی توسط تعیین حد و مرزهاست. خیلی ها فکر میکنند انجام دادن اینکار در خانه امکانپذیر نیست، اما اینکار راحت تر از آن چیزیست که شما فکر می کنید!



برند میگوید : گریم بازی با سایه روشن هاست، ایجاد حدود و برجسته کردن ویژگیهای طبیعی صورت. برای بدست آوردن این تکنیکها ما قدم به قدم با آرایشگر حرفه ای "برند" پیش میرویم تا به کار بردن این تکنیکها و ابزراهای لازم را یاد بگیریم. این تکنیکها و رویکرد ها، روی هر شخص با توجه به ویژگیهای آن شخص متفاوت خواهد بود اما روش کلی کار یکی است.




ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 8 اسفند 1392برچسب:گریم , آرایش,
ارسال توسط nazanin
دکوراسیون اتاق خواب عروس و داماد


ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:اتاق خواب عروس و داماد,
ارسال توسط nazanin

به رفیقم زنگ زدم میگم کجایی؟

میگه: امروز ولنتاینه دارم کادو میخرم.

گفتم: شیطون نگفته بودی حالا با کی آشنا شدی؟

گفت: با هیچکس.

گفتم: پس واسه کی داری کادو میخری؟

گفت: برای مادرم. عشق من مادرمه…

 

اس ام اس روز عشق, اس ام اس جدید ولنتاین 92,

ﺍﯼ ﮐﺴﺎﻧﯿﮑﻪ ﺍﻣﺴﺎﻝ ﻭﻟﻨﺘﺎﯾﻦ هیشکیو ﻧﺪﺍﺭﯾﻦ
من پذیرای کادوهای شما هستم صرفا جهت ثواب
کور شم اگه جز ثواب نیت پلیده دیگه ای داشته باشم

اس ام اس روز عشق, اس ام اس جدید ولنتاین 92,

دلم همچون آسمان، پر از ابرهای بارانیست
ای کاش دلم امشب بگرید، شاید که بغض عشق در چشمانم بشکند



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 25 بهمن 1392برچسب:اس ام اس ولنتاین,
ارسال توسط nazanin

 fun1174 جدیدترین عکس های نیوشا ضیغمی

 جدیدترین عکس های نیوشا ضیغمی



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 بهمن 1392برچسب:نیوشا ضیغمی,
ارسال توسط nazanin

mo11875 کیف مجلسی برند Marchesa

برند مارکزا که اغلب به اشتباه مارچزا تلفظ می شود، برندی درجه یک در حوزه پوشاک زنانه است که در سال 2004 توسط جورجینا چپمن و کرن کریگ تأسیس شد. بانوان بازیگر هالیوودی زیادی این برند را می پسندند و پیراهن های مجلسی آن را برای فرش قرمز فیلم هایشان انتخاب می کنند.

از میان آنان می توان به پنلوپه کروز، بلیک لایولی، جنیفر لوپز، کیت هادسون، کامرون دیاز، سلنا گومز، هالی بری، لیتون میستر، ریحانا، ایوا لونگوریا، تیلور سوئیفت، مایلی سایرس، اما واتسون، اولیویا وایلد، کریستن استوارت و هیلی استاینفلد اشاره کرد. ساندرا بولاک نیز مراسم اسکار 2010 که جایزه بهترین بازیگر زن را برد، پیراهن مارکزا پوشیده بود.

این کمپانی کلکسیون کوتور و همچنین کلکسیون پخش به نام Notte by Marchesa را دارا می باشد. اخیراً مارکزا خط تولید کیف دستی، لباس عروس و ظروف غذاخوری را نیز راه اندازی کرده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 20 بهمن 1392برچسب:کیف,
ارسال توسط nazanin

k350 کاریکاتور عیدی دولت به مردم!




تاریخ: دو شنبه 19 بهمن 1392برچسب:کاریکاتور,
ارسال توسط nazanin

123 مدل آرایش متفاوت از چشم

مدل آرایش متفاوت از چشم

218 مدل آرایش متفاوت از چشم



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 18 بهمن 1392برچسب:آرایش چشم,
ارسال توسط nazanin
178640 درمانی فوری برای مقابله با جوش های قبل از میهمانی
اگر از مدت ها پیش به یک مهمانی دعوت شده اید و مشغول آماده شدن هستید اما ناگهان متوجه یک جوش بزرگ و متورم در صورت خود می شوید آنگاه چه خواهید کرد؟
سشوار نه تنها به موها آسیب وارد می کند بلکه برخورد صورت با باد داغ آن موجب بسته شدن منافذ پوست خواهد شد.
بررسی ها نشان می دهند،هنگام خشک کردن موها از باد نیمه گرم آن استفاده کنید که نه موهایتان بسوزد و نه جوش بزنید.
گفتنی است،برای درمان فوری جوش ها می توانید یک قطره استریل چشمی را روی یک بند انگشت بریزید و این ترکیب را روی جوش بگذارید.

قبل از مهمانی موهایتان را کم سشوار کنید تا باد گرم ان موجب پیر نشاندادن پوست شما نشود.




تاریخ: دو شنبه 17 بهمن 1392برچسب:سلامتی پوست,
ارسال توسط nazanin
به نقل از باشگاه خبرنگاران، مواد آرایشی، دست کاری کردن جوشها، هوای آلوده و رژیم غذایی نادرست از اصلی ترین عوامل بروز “جوش” و لک در صورت به شمار می‌آید که خوشمزه‌ترین داروها برای برطرف کردن آنها توت‌فرنگی، نارنگی و میوه‌های دارای ویتامین ‌C است.
گفتنی است، پرتقال از میوه‌هایی است که به دلیل اسید بالایی که دارد می‌تواند عفونت ها را در بدن از بین ببرد و به عنوان یک “کپسول آنتی بیوتیک” عفونت ها، جوش و لکه‌های پوستی را نابود کند.
بررسی ها نشان می‌دهند، حتی ماساژ پوست با میوه‌ها و پوست میوه‌هایی که حاوی “ویتامین ‌C “بالایی هستند باعث می‌شوند این دردها تسکین یابند.
نتایج مطالعات نشان می‌دهند، دانشمندان با انجام آزمایش روی تعداد زیادی از افرادی که از بیماریهای پوستی رنج می‌بردند دریافتند خواب کافی و خوردن میوه‌هایی نظیر پرتقال قبل از خواب باعث می‌شود تا بعد از خواب پوست از “شفافیت “کافی برخوردار باشد و از لکه‌ها و جوشها به میزان زیادی کاسته شده باشد.


ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 16 بهمن 1392برچسب:سلامتی پوست,
ارسال توسط nazanin
chocolate برای محافظت از مغز، شکلات بخورید
این ماده ارزشمند موجود در شکلات تلخ قادر است در هنگام سکته با تقویت سیگنال های مغزی، تا حد زیادی سلول های عصبی را محافظت نماید.

تحقیقات انجام شده در انگلستان نشان می دهند اپی‌کاتچین موجود در شکلات‌های تلخ با تحریک مکانیسم‌های حفاظتی در مغز، از سلول‌های عصبی محافظت کرده و در هنگام سکته مغزی نیز میزان آسیب‌های وارد شده به مغز را کاهش می دهد. در حقیقت این ماده ارزشمند موجود در شکلات تلخ قادر است در هنگام سکته با تقویت سیگنال های مغزی، تا حد زیادی سلول های عصبی را محافظت نماید.

برای انجام این مطالعه، محققان به تعدادی موش دوز بسیار پایینی از اپی کاتچین (که به طور طبیعی در شکلات تلخ یافت می شود) دادند. 90 دقیقه بعد با قطع موقت جریان خون در مغز موش ها باعث شدند، حالتی شبیه به سکته مغزی در موش‌ها شکل بگیرد. نتایج نشان داد آسیب مغزی در موش‌هایی که پیش از آغاز آزمایش اپی‌کاتچین دریافت کرده‌اند، به مراتب کمتر از موش‌های دیگر بود. یافته ها حاکی از این است که اثر اپی کاتچین غیرمستقیم است و مسیرهای حفاظتی‌ موجود در سلول‌های عصبی مغز را تحریک می کند.

متخصصان امیدوارند بتوانند از این ماده برای کاهش عوارض سکته مغزی، پیشگیری از آلزایمر و اختلالات حافظه در دوره سالمندی استفاده کنند.




تاریخ: دو شنبه 15 بهمن 1392برچسب:شکلات,
ارسال توسط nazanin

112 شکلات تیره این خوراکی خوشمزه پوست تان را زیباتر می کند!

شکلات تیره وتاثیر آن بر پوست

این خوراکی خوشمزه حاوی ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها است که در تغذیه پوست ما کمک می کند . برای توضیح بیشتر در اینجا ۵ دلیل اینکه چرا شکلات برای پوست خوب است را بیان می کنیم .

چه کسی شکلات  دوست ندارد؟  این مسئله متفاوت است اگر شما در مورد به دست آوردن کالری نگران هستید مطمئنا دوست ندارید که شکلات بخورید ، اما در غیر این صورت ، شکلات  معمولی دارای مقدار زیادی قند و کالری ، شکلات تیره کاکائو و شکر کمتری  دارد ، از این رو گزینه بهتری است . اما جدا از طعم و مزه جالب آن ، آیا می دانستید ، شکلات تیره نیز برای پوست بسیار منفعت دارد؟ شکلات حاوی ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها است که در تغذیه پوست ما کمک می کند . برای توضیح بیشتر در اینجا ۵ دلیل اینکه  چرا شکلات برای پوست خوب است را بیان می کنیم .



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:شکلات,
ارسال توسط nazanin

احساساتی ترین مردمان دنیا کدامند؟

http://goonagoon-groups.com/


 

راضی ترین، خوشحال ترین، عاطفی ترین و ... هر کدام از این صفت ها را برای مردم کدام کشورها می توان به کار برد؟ محققان به این سوال پاسخ داده اند.

چهار سال پیش بود که مطرح ترین موسسه نظر سنجی جهان، اولین قدم را برای اندازه گیری شادی مردم جهان برداشت. موسسه گالوپ از سال 2009، از مردم 150 کشور جهان خواست تجربه احساسی روزانه شان را بیان کنند تا احساسات مثبت و منفی را که آدم های کشورهای مختلف جهان، هر روز با آن روبرو می شوند، بررسی کند؛ برای مثال از مردم کشورهای مختلف پرسیده می شد که «آیا دیروز حسابی لبخند زده و یا خندیده اید؟» و پاسخ «بله» به چنین سوالی، خبر از عاطفی تر بودن آنها می داد.


ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

در یکی از محله‌های مرکزی شهر پاریس، دیواری پهن وجود دارد که از سرامیک‌ هایی لاجوردی را پوشیده شده است و روی آن به ۳۰۰ زبان زنده دنیا بیش از هزار بار به رنگی سپید نوشته شده است: “دوستت دارم”.

سهم ما ایرانی‌ها هم، دو تا از آن دوستت دارم‌هاست که یکی از آنها بالای دیوار قرار گرفته است و دیگری تقریبا در مرکزش.

دوستت دارم‌های ایرانی جای خوبی قرار گرفته‌اند و چشم هر گردشگری دست‌کم یک بار آنها را می‌بیند، شاید به این دلیل که خط ایرانی زیباست، شاید هم به این خاطر که ما ایرانی‌ها به عاشقی معروفیم. ما عشق را نسل به نسل در روح یادگاری‌های‌مان دمیده‌ایم. شاید اگر عشق نبود، هنرهایمان هیچوقت ماندگار نمی‌شد.

کلمه دوستت دارم به 300 زبان زنده دنیا



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 9 بهمن 1392برچسب:کلمه دوستت دارم,
ارسال توسط nazanin

 


وی در مورد خطر آلوده شدن فضا توسط فیلترسیگارهای مصرف شده نیز گفت: البته مواد سمی موجود در مواد دخانی نظیر سیگار تنها متوجه افرادی نیست که به‌طور مستقیم آن را استعمال می‌کنند بلکه فیلتر سیگارهایی که در فضای باز بر زمین انداخته می‌شوند به مرور زمان تجزیه می‌شوند و سموم آن در سطح فضا پراکنده می‌شود و ایجاد عارضه می‌کند. خطر ابتلای افراد به عوارض مختلف ناشی از استشمام سموم موجود در ته‌سیگارها به‌ویژه در اماکنی بیشتر می‌شود که پیش‌تر افراد زیادی با تجمع در آن مکان‌ها سیگارکشیده باشند و در نتیجه فیلترهای زیادی روی زمین باقی‌مانده و سموم آن باتجزیه تدریجی در فضا متصاعد شده باشد. عوارض سموم فیلتر سیگار بیشتر متوجه ریه و سفت شدن مجاری انتهایی این بافت تنفسی است.

کبد نیز یکی از اندام های کلیدی است که در این میان امکان دارد آسیب ببیند، در واقع سموم موجود در ته‌سیگار که در فضا متصاعد شده یا در اثر کشیدن سانت‌های آخر سیگار به بدن رسیده باشد می‌تواند به مرور زمان سلول‌های کبد را تخریب کند. اگر فیلتر از سیلیکون تشکیل شود در گرمای هوا متصاعد می‌شود و باعث ایجاد عوارض خطرناکی در بدن انسان می‌شود که این عوارض بیشتر متوجه بافت‌های ریه است.

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 25 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin
شروع کمر درد از ۳۰ سالگی

 

شروع کمر درد از ۳۰ سالگی
 
متخصصان ارتوپدی و فیزیوتراپیست‌ها می‌گویند در سال‌های اخیر، شایع‌ترین بیماری‌ مفصلی که به خصوص جوانان را درگیر کرده است، آرتروز و ساییدگی مفاصل است که مخصوصا در زانو، گردن،‌ کمر و ستون فقرات رایج شده است.

از این مهم‌تر این که سن شیوع این بیماری‌ها کاهش پیدا کرده است؛ طوری‌که یکی از بحث‌های عمده این متخصصان در کنگره فیزیوتراپی امسال نیز همین بود که تا حدود ۲۰ سال قبل، اکثر افرادی که برای درمان‌ دردهای عضلانی اسکلتی به درمانگاه‌های فیزیوتراپی و ارتوپدی مراجعه می‌کردند، افراد بالای ۵۵ تا ۶۰ سال بودند و در واقع تخریب غضروف مفصلی در سنین بالا شروع می‌شد؛ ولی امروزه این سن به ۳۰ سال کاهش پیدا کرده و پزشکان شاهد مراجعه بیمارانی با سنین ۳۰ تا ۵۰ سال با دردهای گردن، زانو، کمر و مفاصل مختلف به مراکز درمانی هستند.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 10 آذر 1392برچسب:زانو درد,
ارسال توسط nazanin

 

1-بر اساس آمار منابع گوناگون بالغ بر 12تا15 میلیون نفر در ایران سیگاری هستند.

2-کارشناسان از کاهش سن مصرف سيگار در ايران به مرز 11 سالگي خبر مي‌دهند

3-آمار و ارقام منتشر شده نشان مي‌دهد كه ارزش بازار سيگار ايران  در هر سال حداقل سه هزار و 250 ميليارد تومان يعني حدود 3.2 ميليار دلار تخمين زده مي‌شود.30 درصد این میزان چرخش مالی توسط شرکت دخانیات اداره و بقیه آن به دست شرکتهای خارجی و قاچاقچیان است.

4-برآورد شده سالانه حدود 65 ميليارد نخ سيگار در كشور مصرف مي‌شود كه اگر اين رقم را بر 20 تقسيم كنيم، معادل سه ميليارد و 250 ميليون پاكت سيگار مي‌شود.که 25 ميليارد نخ واردات رسمي، 35 ميليارد نخ توليد داخل و ساير نخهاي سيگار قاچاق وارد مي‌شود.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 10 آذر 1392برچسب:سیگار,
ارسال توسط nazanin

[تصویر: 13805807821.jpg]



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 4 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin

[تصویر: 13805376732.jpg]



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 4 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin
چطور با گرفتگی عضله مقابله کنیم؟
چطور با گرفتگی عضله مقابله کنیم؟

 

صبح که از خواب بیدار می‌شویداگر به علت درد و گرفتگی عضلات گردن نتوانید سرتان را بچرخانید چه می‌کنید؟

تا به‌حال برایتان پیش آمده که حین انجام کارهای عادی روزانه، به‌طور ناگهانی دچار درد شدیدی در قسمتی از بدنتان ‌شوید؛ مثلا وقتی خم شده‌اید تا شیئی را از روی زمین بردارید یا هنگامی که سرتان را موقع خروج از پارکینگ برای احتیاط و نگاه‌کردن به عقب بر‌گردانده‌اید؟ حتی ممکن است تنها بعد از کش‌دادن بدنتان پس از یک سفر هوایی طولانی، دچار این نوع دردهای ناگهانی شدید شوید. این دردها معمولا آن‌قدر شدید هستند که شاید حتی به سختی بتوانید از جایتان تکان بخورید زیرا ماهیچه‌های اطراف ستون فقرات، از قوی‌ترین و در عین حال کاربردی‌ترین نقاط بدن هستند و گرفتگی آنها می‌تواند منجر به بروز دردهای ناراحت‌کننده در ناحیه پشت و گردن شود.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 30 آبان 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin

8عدد شابلون در 8 طرح متنوع

با استفاده از ساده ترین ابزارها ابرو های جذاب و گیرا خواهید داشت!

مناسب برای تمام خانم های شیك و با سلیقه

انواع مدل های طراحی ابرو به سبك خلیجی و اروپایی

 

قیمت : 9480تومان
قیمت : 7900
تومان

خرید پستی           خرید پستی



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

1- تعداد افراد سیگاری را 1300000000 نفر تخمین زده می­شود که از این تعداد یک میلیارد نفر مرد و 300 میلیون نفر زن هستند.با روند فعلی تا سال ۲۰۲۵ به ۱٫۷ (یک و هفت دهم) میلیارد نفر افزایش می یابد.چهار پنجم این افراد در کشورهای با درآمد کم و متوسط هستند.

2-در سراسر جهان روزانه 80 تا 100 هزار نفر شروع به سیگار کشیدن میکنند، که نیمی از آنها در آسیا زندگی میکنند.

3-یک سوم سیگاری ها در جهان مرد هستند.طبق آمار حدود یک چهارم کل افراد بالغ جهان مصرف‌کننده سیگار و سایر مواد دخانی هستند.

4-از هر ۲ سیگاری، یک نفر در اثر بیماریهای ایجاد شده در اثر سیگار فوت می کند.عمدتاً در کشور های فقیر و جمعیّت های فقیر روی می دهد.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 30 آبان 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin

8عدد شابلون در 8 طرح متنوع

بهترين محصول آرايشي به انتخاب مجلات برتر مد

پديده زيبايي سال 2012

براي اولين بار در ايران

زيبايي چشمان خود را چندين برابر كنيد!

بدون نياز به صرف هزينه هاي گزاف و ساعتها وقت... 

قيمت : 9480تومان
قيمت : 7900
تومان

خريد پستي           خريد پستي



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

درباره تاريخچه و چگونگى ورود توتون به ايران دو روايت وجود دارد.

براساس روايت اول

ملت هاى دو كشور ايران و تركيه به خاطر وجود مرز مشترك طولانى و مراودات ساكنان مرزى، دود كشيدن را از ترك هاى عثمانى آموخته اند و به همين دليل است كه به جاى «پيپ» يا «پايپ» اروپايى چپق بلند تركى در ايران مورد استفاده قرار مى گرفته است كه كم كم قليان و چپق را كنار گذاشته و به سيگار رو آورده اند و چون از همان ابتدا كشت توتون به علت دريافت ماليات قابل توجه مورد مخالفت دولت نبود،  در قسمت هاى مختلف كشور رواج يافت و كارخانه ها، كارگاه هاى توتون سازى و توتون برى و سيگار پيچى دستى و ... توسط خصوصى داير و با انواع مختلف بسته بندى در بازار عرضه مى شد .



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 23 آبان 1392برچسب:سیگار,
ارسال توسط nazanin

انسان از زمان‌های قدیم توتون را می‌شناخته است.پيشينه مصرف دخانيات به طور تخميني درحدود ده هزار سال پيش مي رسد. در چين و يونان باستان، بر اساس نوشته هاي تاريخ نويسان و آثار حكاكي شده، از تنباكو و توتون به عنوان گياهي داروئي ياد شده است در دوران باستان بوميان آمريکا به خواص گياه تنباکو پي بردند.در کوبا بومیان برگهای گیاه توتون را در داخل نی های استخوانی و یا در داخل نوعی چپق به نام “تاباکو”قرار می دادند که بصورت یک لوله توخالی Y مانند بود که قسمت دو شاخه آن در بینی جای می گرفت و سپس آن را می کشیدند.هرودت مورخ مشهور یونان در این‌باره چنین نوشته است: طایفه‌های صحرانشین که در جنوب کشور ما اقامت داشتند و همچنین بومیان آفریقا, یک نوع گیاه را می‌سوزاندند و دودش را می‌خوردند.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin

خروپف زياد = ؟

خروپف زياد = ؟
دانشمندان می گویند خروپف زیاد باعث ابتلا به این بیماری میشود ، آیا شما هم خروپف می کنید؟

 


دانشمندان می‌گویند؛ خطر ابتلا به دیابت در افرادی كه زیاد خروپف می‌كنند، بیشتر می‌شود. به گفته محققان؛ افرادی كه به هنگام شب، خواب آرامی دارند با این خطر مواجه نیستند. 
 
محققان ادعا می‌كنند: كسانی كه مرتب خروپف می‌كنند بیشتر در معرض تغییرات در متابولیسم بدنشان هستند كه این امر منجر به بروز دیابت می‌شود.  

همچنین این تغییرات بروز مشكلاتی شامل حملات قلبی، سكته مغزی را نیز در پی دارد.
این مطالعه كه روی یكی از مشكلات مربوط به خروپف كردن در هنگام خواب موسوم به «وقفه تنفسی خواب» در دانشگاه ییل آمریكا صورت گرفته حاكیست، درمان خروپف می‌تواند این خطر بالای ابتلا به دیابت را برطرف كند.  



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 4 آبان 1392برچسب:عوارض خروپف,
ارسال توسط nazanin

درد را بدون دارو تسکین دهید

دارو
قبل از مصرف دارو، به برچسب آن توجه کنید.


احساس درد گاه گنگ و گاه شدید است و گاهی نیز در یک قسمت از بدن یا تمام بدن احساس می شود. برخی از انواع درد هفته ها، ماه ها یا سال ها باقی می ماند که به آن درد مزمن گفته می شود.

خوشبختانه راه های درمانی زیادی وجود دارد که می توان علت دردها را برطرف کرد. در این مطلب به چند نکته برای از بین بردن درد اشاره شده است که خواندن آن را به شما پیشنهاد می کنیم.

کدئین مصرف نکنید

آیا هنوز هم برای تسکین درد آرتریت، کدئین مصرف می کنید؟ کدئین باید از طریق کبد به مورفین که مسکن قوی است، تبدیل شود اما از بین هر ۱۰ نفر، در یک نفر این اتفاق نمی افتد. مصرف برخی داروها مانند داروهای ضدافسردگی اثرگذاری کدئین را کاهش می دهد. بنابراین قبل و پس از مصرف داروهای حاوی کدئین با یک پزشک برای جایگزین مناسب مشورت کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 4 آبان 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin

دود سیگار شما به چشم من هم می ‌رود

سیگار

"سیگاری ‏ها 10 برابر بیشتر از دیگران دچار مشکلات قلبی عروقی می ‏شوند"، "سیگار کشیدن احتمال سکته قلبی را دو برابر می ‏کند"، "خطر ابتلا به مشکلات و بیماری ‏های تنفسی در افراد سیگاری بیشتر است"، "سیگار احتمال ابتلا به سرطان‏ هایی مانند دهان، ریه، مری، معده و کلیه را افزایش می ‏دهد." این ها نمونه ‏هایی از خطراتی است که سلامت سیگاری ‏ها را تهدید می ‏کند اما مضرات سیگار تنها برای خود فرد سیگاری نیست و دود سیگار در چشم دیگران هم می ‏رود.

اگر سیگاری هستید، توصیه اول این است که هر چه زودتر تصمیم بگیرید و سیگار را کنار بگذارید اما اگر هنوز تصمیم قطعی برای ترک سیگار نگرفته ‎اید، برای سلامت خانواده‏ تان هم که شده در خانه سیگار نکشید. دود سیگار سلامت سایر افراد خانواده و هم ‏خانه ‏ای‏ های تان را هم به خطر می ‏اندازد. آشنایی با خطرات سیگار کشیدن در خانه اگر سیگاری‏ ها را به فکر ترک نیندازد، به این فکر وا می ‏دارد که برای پیشگیری از این خطرات حداقل در خانه سیگار نکشند.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 4 آبان 1392برچسب:عوارض سیگار,
ارسال توسط nazanin


ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 22 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin
تی شرت محرم (طرح عرشیان)

تی شرت محرم، یک تیشرت فوق العاده شیک و زیبا

برای آقایان خوش سلیقه و عزاداران واقعی ...

با کیفیت استثنایی و چاپ عالی

برای اولین بار در ایران



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin


ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 21 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin

گردنبند تخت جمشید فوق العاده شیك و زیبا

برای دختر خانم ها و پسران خوش سلیقه

یك مدل فوق العاده مناسب برای دختران امروزی

 

قیمت : 7200تومان
قیمت : 6000
تومان

خرید پستی           خرید پستی


ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

دود دست سوم سيگار

دود سيگار

تا کنون در مورد تاثيرات منفي دود سيگار روي اطرافيان فرد سيگاري بسيار گفته و شنيده‌ايم و اکثريت افراد از مشکلات بهداشتي ناشي از سيگار غير مستقيم يا به اصطلاح دود دست دوم به خوبي باخبرند اما هم اکنون پژوهشگران نگراني خود را در باره پديده‌اي اعلام کرده‌اند که اصطلاحا به آن دود دست سوم سيگار مي‌گويند و بسياري از مردم از اين قضيه بي‌اطلاع‌اند که حتي سيگار کشيدن، دور از اطرافيان مي‌تواند براي آنان (اطرافيان) بسيار خطرناک باشد.

در حالي که دود دست سوم نيز مانند دود مستقيم سيگار خطرناک است، ولي اطلاعات اندک مردم از آن باعث آسيب‌رساني ناخواسته به ديگر افراد به خصوص کودکان مي‌گردد.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 21 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin

گردنبند تخت جمشيد

خود را با مد فصل جديد هماهنگ كنيد.

تقديم به تمام ايرانيان و دوستداران ايران

تقديم به خانم ها و آقايون مشكل پسند

هديه اي مناسب براي آنكه دوستش داريد.....

آخرين چيزي كه براي جذابيت نياز داريد

گردن زيباي شماست...



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 59 صفحه بعد