دیـدنی ها و خواندنـی های جـالب
عکس و مطالب جالب روزانه
ارسال توسط nazanin

اون شب وقتي به خونه رسيدم ديدم همسرم مشغول آماده كردن شام است, دستشو گرفتم و گفتم: بايد راجع به يك موضوعي باهات صحبت كنم. اون هم آروم نشست و منتظر شنيدن حرف هاي من شد. دوباره سايه رنجش و غم رو توي چشماش ديدم.
اصلا نمي دونستم چه طوري بايد بهش بگم, انگار دهنم باز نمي شد.


هرطور بود بايد بهش مي گفتم و راجع به چيزي كه ذهنم رو مشغول كرده بود,باهاش صحبت مي كردم. موضوع اصلي اين بود كه من مي خواستم از اون جدا بشم.



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin
لینارت نیلسون
(Lennart Nilsson) 
دوازده سال از عمر خود را صرف تهیه تصاویری از رشد نوزاد درون رحم کرد. این تصاویر باورنکردنی با استفاده از دوربین های معمولی مجهز به لنز ماکرو و همچنین میکروسکوپ الکترونی گرفته شده است. در این تصاویر مراحل رشد نوزاد از ابتدای لقاح تا کامل شدن جنین و تبدیل به یک نوزاد را می بینیم.
اسپرم در لوله فالوپ (لوله شیپور رحمی)
اسپرم در لوله فالوپ (لوله شیپور رحمی)


ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin
ارسال توسط nazanin


این نوعروس كه «سحرگل» نام دارد، چندین ماه توسط شوهر و خانواده همسرش در خانه محبوس و شكنجه شده است.

ماموران پلیس، در پی مراجعه خانواده سحرگل به خاطر ماه‌ها بی‌خبری از وضعیت دخترشان، او را در زیرزمین خانه پدرشوهرش پیدا كردند. پلیس پس از پیداكردن سحرگل متوجه شد ناخن‌ها و موهای سر دختر بیچاره كشیده شده‌ و گوشت و پوست قسمت‌هایی از بدنش نیز با انبركنده شده‌ است.

JJ-1008633835.jpg



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

مردی که با دوستش در کنار ساحل یک دریاچه مشغول بازی گلف بود مورد حمله یک تمساح واقع شد.

حادثه زمانی اتفاق افتاد که توپ گلف این مرد داخل آب دریاچه افتاد. او برای درآوردن توپ گلف وارد دریاچه شده بود که تمساحی گرسنه به او حمله کرد و دست این مرد را پس از قطع کردن از بازو بلعید.

36665_482.jpg

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

دختر 15 ساله ای در افغانستان توسط برادرش پنج هزار دلار فروخته شد.
به گزارش پانا به نقل از آسیا وان، دختر15 ساله افغانی که توسط برادرش به شوهرش فروخته شد شش ماه در توالت خانه شوهرش حبس شد. "سحر گول" دختر 15 ساله ای که از شدت جراحت به بیمارستان منتقل شده است در شرایط بسیار نامطلوبی به سر می برد.


این دختر پس از این که به به شوهرش فروخته شد، توسط مادر شوهرش  در توالت خانه  حبس کرد و مورد  شکنجه قرار گرفت. به گفته سحر زن قربانی خشونت در افغانستان، مادر شوهرم من را به مدت شش ماه بدون آب و غذا در توالت خانه حبس کرد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

تخت جمشید

تخت جمشید یا پارسه که در شهرستان مرودشت در شمال استان فارس واقع است، نام یکی از شهرهای باستانی ایران است که طی سالیان پیوسته، پایتخت مجلل و تشریفاتی امپراتوری ایران در زمان امپراتوری هخامنشیان بوده‌ است. در این شهر باستانی، مجموعه کاخ‌هایی به نام تخت جمشید وجود دارد که در دوران زمامداری داریوش بزرگ، خشایارشا و اردشیر اول بنا شده ‌است و به مدت حدود ۵۰ سال، مرکزی برای برگزاری مراسم آیینی و جشن‌ها مخصوصاً نوروز بوده ‌است.


ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

بسیاری از مردم كتاب "شاهزاده كوچولو " اثر اگزوپری را می شناسند. اما شاید همه ندانند كه او خلبان جنگی بود و با نازیها جنگید ودر نهایت در یك سانحه هوایی كشته شد . قبل از شروع جنگ جهانی دوم اگزوپری در اسپانیا با دیكتاتوری فرانكو می جنگید . او تجربه های حیرت آور خود را در مجموعه ای به نام لبخند گرد آوری كرده است . در یكی از خاطراتش می نویسد كه او را اسیر كردند و به زندان انداختند



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin
آخرين اخبار درباره سرطان از بيمارستان جانز هاپکينز
 
 هر شخص داراي سلول هاي سرطاني در بدن خود است .
اين سلول هاي سرطاني در آزمايشهاي استاندارد خود را نشان نمي دهند تا آنکه به مقدار چند ميليارد سلول افزايش يابند. زماني که پزشکان به اشخاص مبتلا به سرطان اعلام مي کنند که ديگر در بدن آنها سلول سرطاني وجود ندارد ، اين حالت فقط بدان معناست که آزمايشها ديگر قادر به رديابي و پيدا کردن سلولهاي سرطاني نيست زيرا آن سلول ها به مقدار قابل رد يابي شدن در بدن وجود ندارند.


ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin
آدما تا وقتي کوچيکن دوست دارن براي مادرشون هديه بخرن اما پول ندارن.
وقتي بزرگتر ميشن ، پول دارن اما وقت ندارن.
وقتي هم که پير ميشن ، پول دارن وقت هم دارن اما . . . مادر ندارن!...
به سلامتي همه مادراي دنيا...
 


ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

با سایت Wolfram Alpha آشنا هستید؟ اگر هستید که خوش به حالتان اگر هم آشنا نیستید به نفعتونه که آشنا بشید!


با سایت Wolfram Alphaآشنا هستید؟

 

اگر هستید که خوش به حالتان اگر هم آشنا نیستید به نفعتونه که آشنا بشید!

شاید اگه همین الان به این سایت برید فکر کنید با چیزی شبیه یاهو یا گوگل آشنا شدید ولی ولفرام برای شما چیزی جستجو نمیکنه بلکه دقیقا به سوالهای شما جواب میده



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

دلفین‌ها تا شش روز جسد عزیزانشان را حمل می‌كنند + عکس


دانشمندان با مشاهده یك دلفین مادر غمگین كه جسد فاسد شده فرزند خود را در شمال نیوزیلند با خود حمل می‌كرد به این نتیجه رسیده‌اند كه دلفین‌ها بیش از آنچه كه تا پیش از این تصور می‌شد شبیه انسان‌ها هستند.

به گزارش ایسنا، به گفته دانشمندان، این حركت برای دلفین‌ها عجیب نیست ولی برای اولین بار است كه توسط انسان‌ها مشاهده می‌شود.

محققان هنوز دلیل اصلی این رفتار را نمی دانند اما گمان می‌كنند كه به ساختار گروهی و شیوه‌ای كه آنها از هم حمایت می‌كنند ارتباط داشته باشد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

فلک کردن در عصر قجر

 

 




ارسال توسط nazanin

یك مرد بنگلادشی زیر دست و پای چهار همسرش جان باخت.

یونس باباری 46 ساله كه به همراه دو همسرش برای شركت در یك جشنواره روستایی به روستای همجوار رفته بود، همسر سومش را دید كه بعد از مطلع شدن زنان از وجود یكدیگر درگیری خانوادگی شدیدی ایجاد شد، در این میان سه زن متوجه حضور زن چهارمی شدند كه در مراسم حضور داشت.



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

تاریخچـه ای از شـب یلــــدا و گرامیـداشت آن
فروشگاه ارائه کننده محصولات بهداشتی،جنسی و زناشوئی

یلدا از نظر معنی معادل با كلمه نوئل از ریشه ناتالیس رومی به معنی تولد است و نوئل از ریشه یلدا است. واژه یلدا سریانی و به معنی ولادت است. ولادت خورشید (مهر و میترا) و رومیان آن را (ناتالیس انویكتوس) یعنی روز (تولد مهر شكست ناپذیر) می نامند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

زنی که میخواست نسل مردان را از روی زمین بردارد


امپراتریس لو، سفاک ترین، پر قدرت ترین، بی رحم‌ترین و بزرگترین ملکه‌ی تاریخ در نیمه دوم قرن ششم بعد از میلاد در چین تولد یافت….
پدرش یکی از افسران ارشد دربار چین بود. او در کودکی بسیار زیبا بود و هنگامیکه به سن ۱۴ سالگی رسید، زیبایی اش به حدی رسید که دیگر نمی‌توانست آزادانه به میان مردم رفت و آمد کند و بخاطر همین بیشتر وقتها در خانه می‌ماند. روزی به همراه پدرش در یک جشن درباری شرکت کرد و امپراتور چین همینکه چشمش به او افتاد،ا ز پدر لو خواست تا او را به کاخ آورد.

ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin
سرشناس ترین شاهزاده خانم های ایرانی!! +عکس
یوتاب : سردار زن ایرانی که خواهر آریوبرزن سردار نامدار ارتش شاهنشاهی داریوش سوم بوده است. وی درنبرد با اسکندر گجستک همراه آریوبرزن فرماندهی بخشی از ارتش را بر عهده داشته است او در کوههای بختیاری راه را بر اسکندر بست .
 
ولی یک ایرانی راه را به اسکندر نشان داد و او از مسیر دیگری به ایران هجوم آورد . از او به عنوان شاه آتروپاتان ( آذربایجان ) در سالهای ٢٠ قبل از میلاد تا ٢٠ پس از میلاد نیز یادشده است . با اینهمه هم آریوبرزن و هم یوتاب در راه وطن کشته شدند و نامی جاوید از خود برجای گذاشتند.


ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

 این خانم خوشگل 76 سالشه !

 

She is 76 years old!

او 76 ساله است

And they say money can't buy beauty and that beauty doesn't last.......!

و آنان می گویند پول نمیتواند زیبایی را بخرد و زیبایی دوام نمی آورد

Can you believe she is 76 years old?

می توانید باور کنید که او 76 ساله است؟


ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin
ارسال توسط nazanin