دیـدنی ها و خواندنـی های جـالب
عکس و مطالب جالب روزانه

طی دوران جوانی خود، از رابطه ی جنسی سالم و خوبی لذت برده اید، اما اخیراً از رابطه ی جنسی خود با همسرتان دیگر احساس رضایت نمی کنید. با خود فکر میکنید میل جنسیتان کاهش پیدا کرده و از بین رفته است. چرا باید کارهایی که در گذشته برایتان لذت بخش بود، اکنون دردناک باشد؟ چند وقتی است نگران سلامت جنسیتان شده اید.

شما تنها نیستید. زن های بسیاری در بعضی مراحل زندگی دچار مشکلات جنسی می شوند. در طی دوران یائسگی، بیش از نیمی از خانم ها دچار ناتوانی جنسی میشوند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

 

--

1 - به طور متداول یک سکس خوب 15 دقیقه طول می‌کشد که ده دقیقه‌ی آن مربوط به عشق بازی است و پنج دقیقه مربوط به اینترکورس •

--

2 -انسان تنها موجود این کره‌ی خاکی نیست که سکس را برای لذت انجام می‌دهد. دولفین‌ها و نیز شامپانزه‌ها گاهی اوقات سکس را فقط برای لذتِ آن انجام می‌دهند نه به قصد تولید مثل •

--

3 - 11 درصد مردها با مشکل بلند نشدن آلت مواجه هستند در حالی که 25 درصد آن‌ها عکس این مشکل را دارند یعنی انزال زودرس •



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 23 فروردين 1390برچسب:آمیزش,مطالب جالب,مطالبی در مورد سکس,سکس,
ارسال توسط nazanin

مرد مدل هارد ديسک: همه چي يادش مي مونه، تا ابد!

 

 

 

مرد مدل رم (RAM): از دل برود هر آن که از ديده برفت!

 

 

 

مرد مدل ويندوز: همه مي دونن که هيچ کاري رو درست انجام نمي ده، ولي کسي نمي تونه بدون اون سر کنه!



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

آميزش جنسي  

سكس مقدماتي از همون جايي شروع مي شه كه عمده كارها، غريزي انجام مي شه و هرچه سكس رو پيشرفته تر بيان مي كنيم ،اعمال ما هم علمي تر مي شه كه قطعا لذت اون براي طرفين آميزش بيشترمي شه

بر اساس كتبي كه سكس رو بصورت علم بررسي كردن ، ما بيست و پنج مدل آميزش جنسي داريم كه زن و مرد قادر به انجام اون هستن.

 نكته جالب اينجاس كه اونچه ما در فيلم هاي اصطلاحا سوپر مي بينيم حد اكثر 5 يا 6 مدل رو انجام مي دن، كه بعضي از اونها هم چندش آوره كه از هيچ زن يا مرد معمولي نمي شه انتظار داشت كه اون كارها رو انجام بده



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

در 15 سالگی آموختم كه مادران از همه بهتر می‌ دانند ، و گاهی اوقات پدران هم .

 

 

 

در 20 سالگی یاد گرفتم كه كار خلاف فایده‌ ای ندارد ، حتی اگر با مهارت انجام شود .

 

 

 

در 25 سالگی دانستم كه یك نوزاد ، مادر را از داشتن یك روز هشت ساعته و پدر را از داشتن یك شب هشت ساعته ، محروم می‌ كند .

 

 

 

در 30 سالگی پی بردم كه قدرت ، جاذبه مرد است و جاذبه ، قدرت زن .



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

درمان انزال زود رس

انزال زود رس چیست؟
انـزال زود رس بـه انـزالی غیر قابل کنترل گفته می شود که قـبـل از نـزدیـکـی و انـجـام رابطه ی جنسی و یا مدت زمان بسـیـار کـمـی پـس از آن بـا میزان تحریک  کم و خلاف میل فـرد انـجـام گیـرد. ایـن مسئـلـه مـی تـواند بـاعث نارضایتی جـنسـی در هـر دو طــرف شـده و اضـطـراب نـاشـی از ایـن مشـکـل را بیشـتـر کنـد. انـزال زود رس یکی از متداول ترین نـارسایی های جنسی در مردان می باشد و ممکن است برای هر مردی در بعضی مراحل زندگی رخ دهد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

آميزش نوع پنجم:

اين نوع آميزش رو پهلو به پهلو از پشت مي گن.در اين روش زن به پهلو دراز كشيده و مرد نيز پشت اون دراز كشيده و عمل دخول رو انجام مي ده . در اين روش قسمت ها ي پشت زن شامل پشت و كمر ، باسن و قسمتهايي از پشت پا با بدن مرد تماس داره و تحريك مي شن.مرد در موارد تكميلي روش، بايد گردن و لاله گوش زن رو ببوسد يا بليسد ولي در مورد لاله گوش معمولا استفاده از دندون پيشنهاد مي شه و اصطلاحا بايد اون رو گاز گاز كرد. البته بدور از خشونت. با دست آزاد هم ماساژ سينه خانم كارساز مي باشد و البته زن نيز با دست آزاد خود مي بايست باسن و ران مرد رو نوازش كند ميزان لذت جنسي در اين روش 50 به 50 به سود طرفين مي باشد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

چه کسی موثرتر است، زن یا مرد؟ !!!! ...

 

توماس هیلر ، مدیر اجرایی شرکت بیمه عمر ماساچوست ، میو چوال و همسرش در بزرگراهی بین ایالتی در حال رانندگی بودند که او متوجه شد بنزین اتومبیلش کم است. هیلر به خروجی بعدی پیچید و از بزرگراه خارج شد و خیلی زود یک پمپ بنزین مخروبه که فقط یک پمپ داشت پیدا کرد.او از تنها مسئول آن خواست باک بنزین را پر و روغن اتومبیل را بازرسی کند.سپس



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 23 فروردين 1390برچسب:زن,مرد,هیتلر,زن و مرد,
ارسال توسط nazanin

از زشت رویی پرسیدند :

آنروز که جمال پخش میکردند کجا بودی ؟

گفت : در صف کمال

.

اگر کسی به تو لبخند نمیزند علت را در لبان بسته خود جستجو کن

.

مشکلی که با پول حل شود ، مشکل نیست ، هزینه است



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

عوامل و علل ریزش مو

  • علت های ریزش مو
    هر شاخه از موی سر انسان دارای یک سیکل رشدی می باشد که به طور ژنتیکی برای آن طراحی شده و این سیکل شامل رشد، پیری و ریزش است به طور متوسط روزانه 50 تا 100 مو میریزد البته در افراد مختلف متفاوت است همچنان که یک مو میریزد موی جدید جای آن را می گیرد.
    مشکل زمانی آغاز میشود که موهای ریزش یافته بیشتر و سریع تر از موهای رویش یافته جدید باشد و یا رشد موهای جدید ضعیف شود در این حالت بعد از مدتی از تعداد کل موها کاسته شده و فرد متوجه کاهش حجم موهایش می شود. این علت اصلی ریزش مو می باشد عوامل مختلفی می توانند روی سیکل رشد مو اثر کنند و باعث ریزش موقت و یا دائمی شوند شامل:


ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin
بهترین ضدآفتاب کدام است؟
  • بهترین ضدآفتاب؟
    اغلب متخصصان پوست، ضدآفتاب‌های با ۱۵ SPF و بالاتر را توصیه می‌کنند ولی مهمتر از اینکه SPF ضدآفتابی که استفاده می‌شود ۱۵ باشد یا ۶۰، این است که ضدآفتاب به درستی و به طور مرتب استفاده شود. یک ضدآفتاب با ۱۵ SPF به شرطی که مرتب استفاده شود و در روز در فواصل مناسب مجددا تکرار شود، بسیار موثر‌تر از ضدآفتاب با ۶۰ SPF است که مثلا یک روز در میان یا یک بار در روز استفاده می‌شود.

    بهترین ضدآفتاب کدام است
    تقریبا نوع ضدآفتابی که هر کس می‌تواند انتخاب کند و از نظرش بهترین باشد، امری سلیقه‌ای است. در حال حاضر انواع مختلفی از ضدآفتاب‌های خارجی و ایرانی به شکل لوسیون، کرم، ژل و... در دسترس است که هرکس می‌تواند با توجه به نوع پوستش، و با کمک پزشک،‌ ضدآفتاب مناسب را انتخاب کند ولی هیچ‌وقت نباید فکر کنید که اگر گران‌ترین ضدآفتاب با بالاترین SPF را خریدید حتما پوستتان را در برابر آفتاب بیمه کرده‌اید. مهم‌تر از نوع ضدآفتاب و میزان SPF آن، استفاده مرتب و صحیح از آن است.





ارسال توسط nazanin
پیوند مو چیست؟

اصولا پیوند مو چیست؟
این جر احی بـه صورت سرپایی بـا بیحسی موضعی انجام می شود د ر این عمل یک نوار بـاریک ا ز ناحیه پشت سر برداشته شده و بـه واحدهـای فولیکولی تقسیم شده و د ر قسمت جلوی سر کاشته می شود

مر احل مختلف عمل پیوند مو:
پیوند مو بـه روش جدید یک عمل ر احت ، قابل پیش بینی ونتایج آن مورد رضایت اکثر بیمار ان می بـاشد. هر چند کـه این عمل بسیار ساده و بی خطر می بـاشد ولی رعایت کامل نکات ایمنی بـه منظور حفظ سلامت بیمار و رسیدن بـه بـالا ترین د رصد رشد موهـای کاشته شده د ر اولویت قر ار می گیرد.


ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin
در یکی از روزهای داغ و سوزان پایانی ماه ژوئن سال ۱۸۸۶ ، گاستون ماسپرو ، رییس سرویس باستان شناسی مصر ، مومیایی ۴۰ شاه و ملکه یافت شده در سال های اخیر در نهانگاه ی مخفی در دره حیرت انگیز پادشاهان را به نمایش گذاشت. در سال ۱۸۸۱ مقبرهای در دره دیر البهری در ۳۰۰ مایلی جنوب کایرو کشف شد به طرز وافری حیرت آور بود.برای سال ها محل فرعون های بزرگ مصر از دید جهان مخفی بود ، فرعون های چون : رامسس بزرگ ، ستی اول و همچنین توتموسیس سوم . تابوت ها در سطحی همواره قرار داشته اند و برخلاف رسم معمول تابوت ها عاری از هر گونه نشان و تزئینی بودن تا بتوان افراد را شناسایی کرد.شبیه به یک پازل سر در گم ، هنگامی که ماسپرو تابوت ها را گشود بشدت حیرت زده شد.


ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

پنج قانون برای شروع یك رابطه کاملا عاشقانه و مداوم

 

 

 

درسهایی درباره اینكه چگونه اسرارآمیز باشیم و روابط عاشقانه زیباتر و طولانی تری داشته باشیم.

نوشته مارگوت كارمیچل لستر

اجازه بدهید با ان مواجه شویم: تجربه نشان داده است كه برای به دست آوردن یك همراه همیشگی و یك رابطه پایدار نباید خیلی از خود اشتیاق نشان بدهید. شما باید در ابتدای رابطه عاشقانه خود اندكی پر رمز و راز به نظر برسید. درست حدس زدید هدف من اینست كه بتوانید طرفداران خود را وادار كنید برای به دست آوردن شما به خود تكانی بدهند. در نهایت تنها آنچه كه به دست آورده اید قابل تقدیر است. بنابراین با یك روش قدیمی پارتنر آینده خود را وادار كنید جایش را در دل شما باز كند; او را به دست آورید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

 

اطراف ناحیه چشم معمولاً در سنین 25 تا 35سالگی حالت فرورفتگی به خود گرفته و افتادگی زیر چشم در سنین 30تا40 سالگی شایع است.

 

خستگی، استعمال دخانیات، ژنتیك، مشكلات آب و هوایی عوامل ایجاد پف یا سیاهی دور چشم هستند. گاهی مشكلات كم خوابی یا پرخوابی و خستگی روزمره باعث ایجاد این مشكلات هستند، با كمك چند روش طبیعی كه در زیر به آنها اشاره می‌شود تخفیف علائم امكان پذیر است.

 

چند روش برای برطرف كردن گودی و پف زیر چشم



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

 

خوردن چای باعث افزایش میل جنسی زنان می شود

 

 

 

تحقیقات دانشمندان روی 108 زن که بعد از یک رابطه جنسی یک نوشیدنی حاوی کافئین می نوشیدند، نشان داد کافئین فاصله زمانی برقرای رابطه جنسی مجدد را در زنان کوتاه می کند.

 

بر اساس نتایج تحقیقات دانشمندان دانشگاه شمال غربی آمریکا، کافئین موجود در چای و قهوه باعث افزایش میل جنسی در زنان می شود.

 

به گزارش پایگاه خبری بی بی سی، تحقیقات این دانشمندان روی 108 زن که بعد از یک رابطه جنسی یک نوشیدنی حاوی کافئین می نوشیدند، نشان داد کافئین فاصله زمانی برقرای رابطه جنسی مجدد را در زنان کوتاه می کند.

 

دکتر گارسی سرپرست این تحقیق می گوید: اثرات کافئین به دلیل تقویت انرژی در زنان است و میل جنسی تنها در زنانی تقویت می شود که عادت به نوشیدن کافئین ندارند.

 

این دانشمندان معتقدند، نوشیدن مایعات داغ حاوی کافئین، حافظه را تقویت می کند و خطر سرطان را کاهش می دهد ولی می تواند منجر به بیماری های قلبی شود.





ارسال توسط nazanin

 

زنان خبر ساز تاریخ ایران

یوتاب : سردار زن ایرانی که خواهر آریوبرزن سردار نامدار ارتش شاهنشاهی داریوش سوم بوده است . وی درنبرد با اسکندر گجستک همراه آریوبرزن فرماندهی بخشی از ارتش را بر عهده داشته است او در کوههای بختیاری راه را بر اسکندر بست . ولی یک ایرانی راه را به اسکندر نشان داد و او از مسیر دیگری به ایران هجوم آورد . از او به عنوان شاه آتروپاتان ( آذربایجان ) در سالهای ٢٠ قبل از میلاد تا ٢٠ پس از میلاد نیز یادشده است . با اینهمه هم آریوبرزن و هم یوتاب در راه وطن کشته شدند و نامی جاوید از خود برجای گذاشتند .

 

آرتمیز : نخسیتن و تنها زن دریاسالار جهان تا به امروز . او به سال ۴٨٠ پیش از میلاد به مقام دریاسالاری ارتش شاهنشاهی خشیارشا رسید و در نبرد ایران و یونان ارتش شاهنشاهی ایران را از مرزهای دریایی هدایت می کرد . تاریخ نویسان یونان او را در زیبایی – برجستگی و متانت سرآمد همه زنان آن روزگار نامیده اند.آرتمیس نیز درست میباشد .



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

 

موجودی بنام زن

زن عشق می كارد و كینه درو می كند... دیه اش نصف دیه توست و مجازات زنایش با تو برابر... می تواند تنها یك همسر داشته باشد و تو مختار به داشتن چهار همسرهستی .... برای ازدواجش ــ در هر سنی ـ اجازه ولی لازم است و تو هر زمانی بخواهی به لطف قانونگذار میتوانی ازدواج كنی ... در محبسی به نام بكارت زندانی است و تو ... او كتك می خورد و تو محاكمه نمی شوی ... او می زاید و تو برای فرزندش نام انتخاب می كنی...او درد می كشد و تو نگرانی كه كودك دختر نباشد .... او بی خوابی می كشد و تو خواب حوریان بهشتی را می بینی ... او مادر می شود و همه جا می پرسند نام پدر .....

دکتر شریعتی





تاریخ: جمعه 19 فروردين 1390برچسب:زنان,زن,زن ایرانی,زنان ایرانی,
ارسال توسط nazanin

 

خودارضایی در دختران و احتمال آسیب پرده بکارت

 

 

 

سعی کردیم این مطلب کوتاه را بصورت بسیار ساده مطرح کنیم – به توصیه کاربرانی که درخواست این مطلب را داشتند.

گروه تحقیق و مطالعات – پایگاه شفا : برخلاف تصور برخی که می پندارند پرده بکارت دختران در داخل واژن قرار دارد ، این پرده که از جنس دیواره واژن می باشد در بخش خارجی دستگاه تناسلی زنان قرار دارد و در دهانه واژن واقع شده است .

پرده بکارت از نظر فرم در چند نوع می باشد. برخی فعالیت ها می تواند سبب آسیب و پارگی برگشت ناپذیر پرده بکارت شود از جمله :



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

 

دختری بود نابینا که از خودش تنفر داشت

 

نه فقط از خود ، بلکه از تمام دنیا تنفر داشت اما یکنفر را دوست داشت

 

“ دلداده اش را “ با او چنین گفته بود :




ارسال توسط nazanin

 

آموزش ارتباط سالم با جنس مخالف در خانواده

 

 

 

مهمترین عامل در رفتار درست یا نادرست در برخورد دو جنس، خانواده است. خانواده نقش تعیین کننده در این زمینه دارد. پدر و مادر از بدو تولد فرزندشان باید در اندیشه شکل‌دهی رفتار اجتماعی او باشند. باید در این فکر باشند که نوزاد امروزشان، بسرعت رشد خواهد کرد و به عنوان کودک و نوجوان و جوان و سرانجام بزرگسال، وارد اجتماع خواهد شد. باید از همان ابتدا در اندیشه فردای او باشیم و او را برای زمان خود آماده کنیم. مسامحه در این زمینه و تکرار این باور که کودک خود بزرگ می‌شود و خود بسیاری از مسائل زندگی را خواهد آموخت، مشکلاتی برای خانواده و جامعه ایجاد خواهد کرد که جبران آنها به سادگی امکان‌پذیر نیست.



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

 

داستان عاشقانه (حتما بخوانید)

 

یک روز آموزگار از دانش آموزانی که در کلاس بودند پرسید آیا میتوانید راهی غیر تکراری برای ابراز عشق ، بیان کنید؟

برخی ازدانش آموزان گفتند با بخشیدن عشقشان را معنا می کنند.

برخی «دادن گل و هدیه» و «حرف های دلنشین» را راه بیان عشق عنوان کردند.

شماری دیگر هم گفتند «با هم بودن در تحمل رنجها ولذت بردن از خوشبختی» را راه بیان عشق می دانند.در آن بین، پسری برخاست و پیش از این که شیوه دلخواه خود را برای ابراز عشق بیان کند، داستان کوتاهی تعریف کرد:



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

 

آیا به حال اصطلاح «حاملگی خارج از رحم» به گوشتان خورده است؟ این اصطلاح ظاهراً عجیب است، اما نام یک اختلال شایع است که از هر 100 مادر یکی را طبیعی در لایه داخلی رحم یعنی اندومتر لانه ‌گزینی می‌کند.هر گاه این لانه ‌گزینی در هر محل دیگری غیر از این مکان صورت گیرد حاملگی نابه‌ جا محسوب می‌شود.این مشکل در هر سنی،از بلوغ تا یائسگی دیده می‌شود اما چهل درصد موارد آن،در زنان 20 تا 29 ساله رخ می‌دهد.

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

 

قسمتی از کتاب عشق سالهای وبا اثر گابریل گارسیا مارکز

 

شش ماه بعد از اولین دیدارشان ، سرانجام خودشان را در یك كابین در یكی از كشتیهای رودخانه ای تازه رنگ شده یافتند. بعدازظهر زیبایی بود . المپیا زوله تا تازه عشقبازی لذتبخش یك كبوترباز وحشت زده را تجربه كرده بود و در نتیجه ترجیح داد تا چندساعت دیگر همچنان به روی رختخواب و لخت بماند و آرام آرام از آن لحظات لذت برد.كابین برای انجام تعمیرات و رنگ آمیزی خالی شده بود، از سوی دیگر بوی رنگ و تینر هم به آن افزوده شده بود، ولی آن دو ، در آن بعد از ظهر غرق در لذت بودند و نابه سامانی و بوی تند آنجا را حس نمی كردند.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 19 فروردين 1390برچسب:مطالب و داستان های جالب,آموزشی,خیانت,
ارسال توسط nazanin

ماجرای حمام رفتن دخترای گل و پسرای نونور!!!

 

 

دختر ها تو حموم ساعت ۴ بعد از ظهر

 

۱ـ لباساشو رو درمیاره٬ رنگ روشن ها رو تو یك سبد و تیره ها رو تو یكی دیگه میگذاره

۲ـ در حموم رو از تو قفل میكنه٬ جلوی آیینه می ایسته٬ شكمش رو كه تمام مدت داده بود تو٬ میده بیرون و شروع میكنه به غر غر و ایراد گرفتن از نقطه نقطه بدنش

۳ـ در كمد رو باز میكنه انواع شامپو و صابون معطر مخصوص پوست صورت٬مو٬ بدن٬ كف پا و ... رو بیرون میاره و می چینه رو لبه وان

 ۴ـ موهاش رو با شامپوی نارگیلی تقویت كننده٬ پرپشت كننده٬ براق كننده و...میشوره و هفده دقیقه ماساژ میده

 ۵ـ یكبار دیگه با همون شامپو موهاشو میشوره.



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

بوسه : اگر چشمها مدخل روح باشه، میشه گفت که لب هم راهرو ذهنه. مــا افکار خودمون رو با یه لبخند انتقال میدیم، محبت رو در کلمـات ورفتارهامون نشون میدیم و علائق خودمون رو با بوسیدن ابراز می کنیم. یه بوسه مفهوم عمیقی داره که بیانش خیلی ساده نیست.نـویسنده کتاب "عشق و رابـطه جنسی"، دکتــر جان فری مـعتقده : "بوسیدن هنر است و نشان دهنده یک نوع بیان فردی و کاملاً شخصی از عشق و محبت می باشد." بوسه زمانی ایجاد می شه که دوطرف برای اولین بار به هم نزدیک می شن، پس کاملاً طبیعیه که دو طرف کمی مضطرب و عصبی بشن. بوسه مرد علامت عشق و بوسه زن علامت تسلیم اوست(بال زاگ)



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

 

در بریتانیا کتابی با صفحات سفید و با عنوان «یک مرد به‌غیر از س ک س به چی فکر می‌کند» انتشار یافت و در مدت کوتاهی به رقیب هری پا‌تر تبدیل شد.

به گزارش بخش فرهنگی رادیو زمانه، یک استاد دانشگاه به نام شریدان سیموو در بریتانیا کتابی منتشر کرده با عنوان «یک مرد به‌غیر از س ک س به چی فکر می‌کند؟»

http://ecx.images-amazon.com/images/I/415PKsKfEeL._SL500_AA300_.jpg



 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 18 فروردين 1390برچسب:مردان, مطالب جالب علمی,
ارسال توسط nazanin

كــوچـــه

اثری ماندگار از زنده یاد فریدون مشیری


بی تو، مهتاب‌شبی، باز از آن كوچه گذشتم،
همه تن چشم شدم، خیره به دنبال تو گشتم،
شوق دیدار تو لبریز شد از جام وجودم،
شدم آن عاشق دیوانه كه بودم.

در نهانخانة جانم، گل یاد تو، درخشید
باغ صد خاطره خندید،
عطر صد خاطره پیچید:

یادم آمد كه شبی باهم از آن كوچه گذشتیم
پر گشودیم و در آن خلوت دلخواسته گشتیم
ساعتی بر لب آن جوی نشستیم.



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

کم کم زمان آن رسیده که ذهنیت خود نسبت به تاتا را عوض کنید. این خودروساز هندی تا همین چند سال پیش محصولاتی با قیمت پایین و تکنولوژی نه چندان پیشرفته برای بازار شبه قاره هند تولید می کرد و هر از چندگاهی هم نیم نگاهی به صادرات آن ها به بازارهای مشابه کشور خود داشت. ولی عزم راسخ سران امپراتوری تاتا در تبدیل برند خودروسازی تاتا به یک برند بین المللی که با ارائه یکی ارزان قیمت ترین خودروهای تولیدی دنیا با نام نانو آن هم با قیمت ۲۵۰۰ دلار کلید خورد، روحی تازه در کالبد این خودروساز دمید. تاتا در قدم بعدی برند اشرافی جگوار را خریداری کرد تا بیش از پیش بر سر زبان ها بیفتد. حالا هم نوبت به موتوشوی بین المللی ژنو رسیده تا شاهد رونمایی از یک مفهومی بدیع با نشان تاتا باشد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

نکات  قابل تامل درباره فقر

 

 

-فقر اینه که ۲ تا النگو توی دستت باشه و ۲ تا دندون خراب توی دهنت؛

 

-فقر اینه که روژ لبت زودتر از نخ دندونت تموم بشه؛

 

-فقر اینه که شامی که امشب جلوی مهمونت میذاری از شام دیشب و فردا شب خانواده ات بهتر باشه؛

- فقر اینه که ماجرای عروس فخری خانوم و زن صیغه ای پسر وسطیش رو از حفظ باشی اما از تاریخ کشورت هیچی ندونی؛

 

-فقر اینه که از بابک و افشین و سیاوش و مولوی و رودکی و خیام چیزی جز اسم ندونی اما ماجراهای آنجلینا جولی و براد پیت و سیر تحولی بریتنی اسپرز رو پیگیری کنی؛



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

اين روزها تلويزيون‌ هاي سه بعدي از محصولات جديد بازار هستند و شركت ‌هاي مختلف تبليغات فراواني براي فروش تلويزيون ‌هاي سه ‌بعدي خود مي ‌كنند و حتي در مراكز خريد از مردم مي ‌خواهند براي امتحان اين تكنولوژي خاص، عينك ‌هاي مخصوصي به چشم بزنند و براي يك بار هم كه شده، اين تكنولوژي را تجربه كنند.

 آنچه سبب شد اين موضوع را براي بحث انتخاب كنيم، اخطار جديد شركت سامسونگ در رابطه با منع استفاده از اين محصول است. اين شركت با توجه به اين كه خود توليد كننده تلويزيون‌ هاي سه ‌بعدي است، به اين موضوع اشاره كرده كه نمي‌ خواهد اين تكنولوژي جديد به جاي فراهم‌ آوردن راحتي براي مخاطبان، آن ها را دچار آسيب كند.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 13 فروردين 1390برچسب:مطالب جالب علمی,بدن انسان,
ارسال توسط nazanin

شما با خواندن فوايد نوشيدن آب در زير شگفت زده خواهيد شد.

كاهش وزن
نوشيدن آب كمك مي كند كه وزن بدن كاهش يابد چرا كه تركيبات جانبي ناشي از چربي ها را مي شويد. نوشيدن آب اشتها را كم مي كند و ميل شما براي خوردن را متوقف مي نمايد. پس كمتر مي نوشيد. علاوه بر اين، آب كالري صفر دارد.




ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

مواد لازم براي 6 نفر :

گوشت گوسفند يا گوساله: 500 گرم
پياز: 1 عدد
سيب زميني: 2 عدد
لپه: 250 گرم

مغز گردو: 75 گرم
سبزي معطر (جعفري، تره، نعنا و ترخون): 500 گرم
تخم مرغ: 5 تا 6 عدد
روغن مايع: به ميزان لازم
زعفران دم كرده: 1 قاشق چايخوري
نمك و فلفل: به ميزان لازم



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 13 فروردين 1390برچسب:آشپزی,
ارسال توسط nazanin

سمنو يكي از دسرهاي سنتي ايراني و ويژه سفره هفت سين نوروزي است. سمنو را از جوانه گندم و آرد درست مي‌كنند. ماده شيرين كننده سمنو شيره‌اي است كه از خرد كردن جوانه گندم گرفته مي‌شود. اين شيره با آرد سبوس‌دار جوشانده مي‌شود.

 

سمنو داراى ويتامين هاى K-E-A و گروه ويتامين هاى B12,B8, B5, B3, B1 و مواد مهم ديگر مانند: فسفر، كروميوم، روى، سلنيوم، آهن و مس است.


 



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

آيا مي‌دانيد كه روابط زناشويي سالم و منظم چقدر مي‌تواند در سلامت روح و جسم شما تاثيرگذار باشد و زندگي‌تان را از اين رو به آن رو كند؟
 

 

 

تصور بيشتر افراد از يك رابطه زناشويي سالم، رسيدن به آن چند ثانيه ارگاسم و لذت و حس رهايي ناشي از آن است....

دانشمندان دلايل زيادي را مطرح كرده‌اند كه نشان مي‌دهد رابطه زناشويي فقط يك كار روتين لذ‌ت‌بخش نيست، بلكه در طول اين رابطه هورمون‌هايي در بدن زن و مرد آزاد مي‌شوند كه مي‌توانند در بالا بردن سطح سلامت عمومي‌شان بسيار مفيد باشند. اگر شما هم جزو كساني هستيد كه رابطه زناشويي را بهترين و مهم‌ترين بخش از زندگي‌شان مي‌دانند بد نيست كه نگاهي هم به فوايد و زواياي پنهان رابطه زناشويي‌تان داشته باشيد.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

 

اگرچه ماساژ بدن مي‌تواند نااميدي را كاهش دهد ،اما تحقيقات جديد نشان مي دهد يك روش ارزان تر ، راحت تر و موثرتر وجود دارد و آن گوش دادن به موسيقي است.

 

يك تحقيق جديد نشان مي‌دهد ماساژ دادن مي‌تواند ميزان نااميدي را در بيماران تا ۵۰ درصد كاهش دهد.اما محققان متوجه شدند گوش‌ دادن به يك موسيقي ملايم و لذت بخش اثر بهتري در كاهش علائم نااميدي در انسان دارد.


 



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

اگر از فنجان‌هاي سايز بزرگ استفاده مي‌كنيد مقدار مواد آماده شده را به جاي چهار فنجان درون سه فنجان تقسيم كنيد.

زمان تهيه: ‌10 دقيقه

زمان پخت: 30 تا 40 دقيقه

 

مواد لازم براي 4 فنجان:
تخم‌مرغ: 4 عدد

سفيده تخم‌مرغ:‌4 عدد

شير كم چرب: نصف پيمانه

پنير موزارلاي رنده شده: نصف پيمانه

پنير چدار رنده شده: نصف پيمانه

كلم بروكلي خرد شده: دو پيمانه

نمك و فلفل به ميزان لازم



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 13 فروردين 1390برچسب:آشپزی,
ارسال توسط nazanin

اين جايزه هر سال براي انتخاب برترين و عجيب‌ترين عنوان كتاب با داوري مخاطبان و خوانندگان كتاب‌هاي ادبي و غيرادبي و به صورت آنلاين برگزار مي‌شود.

 

كتاب «مديريت عملكرد دندانپزشكي؛ راه چنگيزخان» به قلم «ميكائيل يانگ» امسال موفق شد جايزه «دياگرام» را كه هر سال به عجيب‌ترين عنوان كتاب از سوي مجله «بوك‌سلر» اهدا مي‌شود به نام خود ثبت كند



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 13 فروردين 1390برچسب:حوادث باور نکردنی, حوادث جهان,
ارسال توسط nazanin

گينس: يك كيك عروسي كه در سال ۱۸۹۸ پخته شده است يعني همزمان با ملكه ويكتوريا،۱۱۳ سال از پخت آن مي گذرد و قديمي ترين كيك عروسي در جهان مي باشد.

اين كيك عروسي داراي يك شكاف در كنار خود مي باشد كه به دليل انفجار يك بمب در جنگ جهاني دوم به وجود آمده است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

اين سالاد خوش مزه در عين حال كه خيلي سريع آماده مي شود به عنوان يك غذاي كامل سر سفره ي شام شما خودنمايي مي كند.

مواد لازم:

جوجه پخته شده               1عدد

كنسرو نخود سبز             يك قوطي

 خيارشور                         250 گرم

سُس مايونز                    يك پيمانه

سركه                           2 تا 3 قاشق سوپ خوري

نمك و فلفل                   به قدر كافي



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 13 فروردين 1390برچسب:آشپزی,
ارسال توسط nazanin